Vezirin düşüşüyle ilgili çarpıcı iddia: 'Damat istifasını kendi kanalında bile yayınlatamadı'

Albayrak'ın istifasının ardından anaakım medyada haberin hiçbir şekilde yer almamasının yanı sıra, Albayrak’ın istifasını Instagram üzerinden açıklaması da akılda soru işaretleri yaratmıştı.



11-11-2020 17:55

İleri Haber

CHP’li Murat Emir, Berat Albayrak’ın istifa metninin kendi kanalı olan A Haber’de bile yayınlatamadığını iddia etti. Emir, “Albayrak, son çare Instagram'ı kullandı. O da sansürü tatmış oldu” dedi.

AKP’li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın damadı Berat Albayrak’ın Hazine ve Maliye Bakanlığı görevinden istifa etmesinin yankıları sürüyor. İstifanın ardından anaakım medyada haberin hiçbir şekilde yer almamasının yanı sıra, Albayrak’ın istifasını Instagram üzerinden açıklaması da akılda soru işaretleri yaratmıştı.

Konuyla ilgili son iddia Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Parti Meclisi Üyesi ve Ankara Milletvekili Murat Emir’den geldi. Sosyal medya hesabından bir paylaşım yapan Emir, şu ifadeleri kullandı:

İstifanın perde arkası Berat Albayrak, metni AA'ya verdi. Yayınlanmayınca kendi kanalı A Haber'e gönderdi, olmadı. Havuz medyasından istifayı yayınlayacak bir kanal arandı, bulunamadı. Twitter'ı da çökertilen Albayrak, son çare Instagram'ı kullandı. O da sansürü tatmış oldu.

 

TURKUVAZ MEDYA KİME AİT?

A Haber'i de bünyesinde barındıran Turkuvaz Medya Grubu'nun başında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın damadı ve Bakan Berat Albayrak’ın kardeşi Serhat Albayrak yer alıyor.